czwartek, 6 września 2012

To the mountains!


Dziś chcę wam pokazać wczorajszy mini  album, który powstał na najnowszych papierach z Makowego Pola z kolekcji " To lubię". Zakochałam sie w nich od pierwszego wejrzenia, i kiedy Agnieszka mi je wysłała , musiałam od razu zrobić album z wyprawy w góry. Ponieważ w tym roku wakacje nasze były m.in. w Beskidzie Sądeckim , mamy sporo zdjęć z różnych wypraw po górskich szlakach. Papiery Makówki sa pełne drewnianych wzorów, mimo różnorodności świetnie się uzupełniają, a juz napewno super spasowały do klimatu wycieczek górskich. Tak więc zapraszam do ogladniecia całego albumu.

Hello
Today I want to share with You with my newest mini album, made  \with  papers from makowepole.eu. This is the new collection called "I like it" and it's full of wood patterns. I loved it from the first sight, so when Aga send them to me, I had to make a mini vacation album from mountain hiking in august. Those patterns are perfect for our photos , and whole album is very compact and clear. Please, take a look on my mini.

w góry







Na końcu albumu jest przymocowana pocztówka z pieczątka ze schroniska. :)

i jeszcze zbliżenia







Gratuluję tym którzy przebrnęli do końca. Juz niebawem kolejne scrapy i albumy ze zdjęciami z wakacji. Oj będzie tego sporo!.


6 komentarzy:

Barbarella pisze...

Świetne te papiery i cudo z nich wyczarowałaś :)
ja jutro zaczynam urlop i jadę do Krakowa i Zakopanego, mam nadzieję na ładną pogodę i tez takie malownicze zdjęcia :)

Mmorelia61-Kasia pisze...

Super albumik i turyści. Papier genialny - faktycznie mozna sie zakochac. Pozdrowienia Kasia

Offca pisze...

Świetny album, papiery super dopasowane do tematyki... No i podziwiam młodych turystów :)

CARPENTER pisze...

Uwielbiam gór -> świetny album !!!

Jaszmurka pisze...

Bardzo mi się podoba! ♥

antilight pisze...

Wspaniały!! Powala mnie ilość detali i warstw w tym albumie. Uwielbiam go!